Degene die dit al heeft meegemaakt, herkent wellicht het gevoel. De eerste keer dat je het deurwaarderskantoor ging bellen. Je bleef het maar uitstellen. Omdat je niet precies wist wat je kon verwachten. Je bent voorzichtig en afwachtend. Misschien durfde je helemaal geen contact te zoeken? En werd je door het deurwaarderskantoor zelf gebeld?
Als je nog nooit te maken hebt gehad met een deurwaarderskantoor weet je niet wat je kunt verwachten. Contact opnemen voelt als een grote stap. Met deze blog wil ik juist de drempel tot het contact opnemen met de deurwaarder proberen te verlagen.
We zoeken samen naar een oplossing
Wie zijn de mensen op het deurwaarderskantoor en hoe gaan zij te werk? Zijn het mensen in grijze pakken die stug, zakelijk en totaal niet buigzaam zijn? Nee, het tegendeel blijkt waar. Het zijn vriendelijke, helpende mensen met gevoel. Die net als alle andere werkende mensen dagelijks naar hun werk gaan. Ze proberen hun werk – het helpen van mensen met schulden – zo goed mogelijk te doen. Daarbij zoeken ze altijd naar een passende oplossing voor het probleem. Zodat uiteindelijk iedereen wordt geholpen.
Neem contact met ons op
Waarom zou je contact opnemen met ons? Omdat we je willen helpen. Dat kan alleen als we samen in gesprek gaan. Een gesprek waarin je eerlijk aangeeft wat jouw situatie is. Op deze manier kunnen we samen afspraken maken voor betaling. Heb je andere vragen dan krijg je daar ook antwoord op. Ook wij vinden het prettig als we iemand in zijn situatie op een juiste manier kunnen helpen. Neem je geen contact op, dan kan er ook niet worden meegedacht. We kennen dan jouw situatie immers niet.
Dus: kom in beweging. Want deurwaarders, het zijn net mensen.
Neem contact met ons op: 088 - 730 34 00.
Deze blog is geschreven door een medewerker van ons Klant Contact Centrum. Hij krijgt dagelijks telefoontjes van klant-debiteuren. Hij helpt hen om samen tot een oplossing te komen.